sobota, 21 stycznia 2012

Burger King :)

Burger King Może mało z was tam uczęszcza , ale na prawdę polecamy . Uznalyśmy że dla nas jest nawet lepszy od Mcdonalda którego wszyscy uwielbiają . ! . Mozna naprawdę się najeść i to za bardzo małą cenę . "Kanapki" w King Burgerze są mniej napchane różymi konserwantami i barwnikami , a także nie ociekają tłuszczem . Jest tam takrze tak zwana "wielka dolewka" możesz sobie nalać picia ile chcesz . NAPRAWDĘ POLECAMY . A do każdego zamówienia dają słodkie żółte korony które sa dość fajne i można sobie zatrzymać .
OLA ZAJADAJĄCA SIE "DOUBLE CHESBURGER" ZA 12,90 Z COLĄ+DUŻE FRYTKI

basen....



Ostatnio pojechałyśmy z koleżanką na basen „Anin” ogólnie za osobę się płać 8zł. niby to mało ale ogólnie go nie polecam.. jest mały, są tylko dwa baseny jeden to basen sportowy a drugi rekreacyjny i jedno jacuzzi.. rozumiem gdyby te baseny były duże ale one są małe i dosyć chłodne.. jest też jedna zjeżdżalnia ale ona też jest dosyc mała więc ogólnie nie polecam..

polecam za to inny basen "warszawianka" znajduje się on na ul. Jachranka 77
basen oferuje :
Aquapark Bania
Basen rekreacyjny Basen sportowy/pływacki Basen wewnętrzny
Brodzik dla dzieci ,Gejzery wodne, Jacuzzi wewnętrzne,
Kaskady wodne, Pokój relaksu Sauna, parowa (łaźnia rzymska),
Sauna sucha (fińska), Zjeżdżalnie wodne,


piątek, 20 stycznia 2012

Zmiany , Zmiany , Zmiany !.

OD dziś nasz blog ulega lekkiej zmianie po:
1.Zmieniłyśmy nazwę bloga .
2.Troszeczkę go zmienimy . Będziemy nadal pisać o "Poradach Dla Nastolatek" ale także będziemy pisać własne wrażenia np: co proponujemy same itp. Będziemy również zamieszczać nasz własne zdjęcia . mamy nadzieję że zmiana bloga przyniesie nam więcej odwiedzających :)
. NOWY ROK . NOWY BLOG . :)

W końcu trzeba !. ♥

W końcu trzeba się pokazać , dziś wstawiamy po raz pierwszy nasze zdjęcia :).
Widze że nie podobają sie wam zbytnio nasz pomysły które dodajemy , więc będziemy robić posty o tym co polecamy < oczywiście najpierw to sprawdzimy > , a także będziemy zamieszczały zdjęcia własnej roboty :) ♥



Na pierwszym zdjęciu jest Gabrysia na drugim Ola :)

wtorek, 17 stycznia 2012

FERIE ! .! ♥







2 dni temu zaczęły się FERIE ! wszyscy się zapewne bardzo z tego powodu cieszą , przynajmniej My :) Mamy dla was kilka propozycji co robić żeby się nie nudzić w domu .
1. Wszyscy je znają i kochają są to ŁYŻWY , można się na nich bardzo fajnie bawić ale i zrzucić w fajny sposób kilka kilogramów :) :) .
2.Sanki kto z nas nie chodzi na sanki i nie lepi bałwanów. Zabawy z dzieciństwa można i robić teraz .
3.W feerie można chodzić za darmo na baseny , warto korzystać z takiej okazji a zwłaszcza z przyjaciółmi .
4.Coś dla dziewczyn PIDŻAMA PARTY a także ZAKUPY , mało oryginalne ale zawsze na czasie :D
5.Zima W Mieście tez pomysł niczemu sobie .
6.My bardzo kochamy robić sobie zdjęcia a najfajniejsza porą na nie jest ZIMA ♥ POLECAM ♥
7.ja jestem bardzo wielkim leniem i w zimę lubię zrobić sobie Gorące KAKAO ♥ Okryć się stertą kocy i oglądać filmy ♥
8.Do kin weszło parę fajnych filmów . Dla tych co maja sieć w orange środy to szczęśliwe dni można wtedy iść do kina we 2 w cenie biletu dla jednej osoby . :)
9. Takie zabawy jak KRĘGLE itp. są dość drogie więc polecam taką stronę jak Grupon są tam różne bony na właśnie takie zabawy wystarczy je tylko wydrukować :)
Jest to tylko połowa naszych propozycji ale sądzimy że wy tez macie bardzo fajne pomysły więc możecie przysyłać je nam na ten o to e-mail porady23.98@o2.pl

niedziela, 8 stycznia 2012

Co warto zjeść w Warszawie....


Jak każda młodziesz w tych czasach do jedzenia na mieście wybiera Fast Food takie jak Mcdonald,KFC i burger king dam wam parę propozycji gdzie moża TANIO i smacznie zjeść :
1) dla fanów kebabów polecam Kebab Amrit, kebab z kurczaka w picie kosztuje jedynie 9zł. a jest naprawde warto ponieważ jest robiony przez Turków, niesamowity klimat Turecki i najważniejsze że oni tam nie żałują kebab jest pełen sosu i mięsa jedyny minus to że tam ciągle są kolejki i zawsze są tam ludzie ale nie można się dziwić bo warto ale jak poczeka sie około 2minut to coś sie zwolni.. znajduje sie ul. Kondratowicza25, ul. Mickiewicza 27 i ul. Grójecka 20C a oto link http://www.amrit.pl/menu.php
2)dla fanów barów mlecznych to bar na Marszałkowskiej niedaleko Placu Konstytucji czy na Krakowskim Przedmieściu
3)Pierogerie są z reguły droższe... w sieci "Pierrogeria" (m.in. na Starówce) porcja pierogów kosztuje mniej więcej 15-16 złotych
4) Niedaleko ulicy Foksal, na tyłach Nowego Światu jest dobra naleśnikarnia... dokładnego adresu tam nie znam.
5) Również przy ulicy Szpitalnej mieści się cafe-bar Phuong Anh, gdzie serwowane są potrawy orientalne. Większość dań: golonka z bambusem za 12 zł lub kurczak curry za 10 zł podawana są z ryżem i surówką. Potrawy wybiera się z menu, więc można poczuć się jak w restauracji.
6)Czasami dobrym miejscem na zjedzenie ciepłego posiłku może okazać się biblioteka. Jeden z barów w BUW oferuje między innymi: tosty z dodatkami, włoskie makarony i kotlet mielony z ziemniakami i surówką. W Bibliotece Narodowej również można zjeść ciepły obiad.
7)Dodatkowo w Warszawie działają też jadłodajnie dla wybranych uczelni. Studenci Akademii Medycznej chodzą do klubu U Medyków, gdzie dania obiadowe kosztują około 7 zł. Politechnika je w barze Student, mieszczącym się w budynku Riviery. Bardzo popularnym miejscem stała się również Kantyna wojskowa, znajdująca się przy ulicy Mokotowskiej. Pierogi kosztują tam 4 zł, a kotlet mielony 5 zł. Studenci Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Sztuk Pięknych stołują się w Eufemii, niewielkiej knajpce w podziemiach ASP. Natomiast studenci wydziałów na Powiślu wybierają chiński bar przy Rozbrat, nazywany U Osamy. Studenci UKSW najczęściej jedzą w swojej uniwersyteckiej stołówce. W SGH są dwa bary. W Hadesie hot-dog z frytkami kosztuje 8 zł, a w nowo otwartym Melonie za zestaw obiadowy trzeba zapłacić niecałe 6 zł.

sobota, 7 stycznia 2012

Fajne Filmy na Babski wieczorek i nie tylko . :)


Wczoraj jedna dziewczyna wysłała nam na pocztę e-mial z prośbą o Fajne filmy na ,,babski wieczorek'' z chęcią zrealizujemy tą prośbę na blogu a nie osobiście :) .

Trudno wybrać film który każdemu wpadnie w gust dlatego mam tu dla was kilka fajnych propozycji , połowę sprawdziłam sama .

1.KOMEDIE / ROMANTYCZNE / ŚMIESZNE

"Diabeł ubiera się u Prady" - film fajny troche o modzie trochę o życiu
"Dziennik Bridget Jones" - dla fanek miłosnych filmów
"Holiday" -uwielbiam ten film leci w kązde święta < romantyczny > ale na Serio FAJNY
"Jak stracić chłopaka w 10 dni" - Komedia smieszna
"Lakier do włosów" - Komedia
"Legalna blondynka" - to chyba zna każdy :)
"Dom nad jeziorem"- Przepiękny film . Polecam dla trochę starszych dziewczyn
" Głupi i głupszy" - nie muszę komentować bo każdy wie ;0
"Galerianki " - film o rzeczywistości , o nastolatkach które dla pieniędzy zrobią wszystko
"Kac Vegas"- Fajne
"Co się zdarzyło w LAs Vegas "- Polecam śmieszne
"Idealny Facet dla mojej dziewczyny"- Nie oglądałam
"Avatar"- piękny. oglądałam kilka-set raz

2. HORRORY

"Egzorcyzmy Emily Rose" - nie oglądałam ale podobno warte uwagi
"Jeździec bez głowy"- nie jes zbyt straszne
"Krąg wtajemniczonych"
"nieznajomi" - bardzo fajny film i trzyma w napięciu bardzo polecam !
"Paranormal Activity < 1,2,3 >" - Ja osobiście bardzo polecam 2 . < bardzo straszne>
"teksańska masakra piłą mechaniczną" - nie tyle straszne co obleśne
"Piła" - wszyscy wiedzą co to za film :)
"Dom snów"- nowość
"Nie boj się ciemności "